Miután meglettek az új elemek és végeztünk a lakatos munkával, még felfordított autót alvázvédővel. Jöhet a glettelés és csiszolás, nagyon sokat kellett javítani. Az előző tulaj elkezdte leszedni csiszolni róla a festéket, ami rossz ötletnek bizonyult, mivel, nagyon sok helyen belemart az anyagba, túl durva csiszolóval csinálta, ezért nekünk nagyon sok pluszmunkánk lett miatta. Ezt persze nem lehetett látni vásárláskor, jó persze mivel nem is értek hozzá annyira, nekem nem tűnt fel. de homokfújás utána a kezemet végighúzva rajta érezhető volt a sok hepe-hupa. Talán a csiszolás volt a legtovább tartó folyamat.
Közbe a motort is elkezdtük felújítani, a hiányzó alkatrészeket beszerezni, volt egy pár dolog. Illetve szűrőket, gumicsöveket kellett pótolni, de a szerelő mikor megforgatta, azt mondta, hogy szépen cuppog :) ez jó jel volt, mivel a motor kb. 10 éve nem volt beindítva. mi se indítottuk csak szétszedték darabokra, lekezelték, kicserélték amit kellett, és kapott egy új termosztátot, mert az nem volt hozzá, szinte minden hiányzott csak maga a ház volt meg.
ez már a felújított motor, a nívópálca és a olajsapka piros fényt kaptak :)
csiszolás alatt, azért kell ennyira aprólékosan, hiszen ha gödrök meg puklik maradnak rajta, nagyon sokat rontanak az összképen..
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.