Miután megérkezett a lakatoshoz az autó, utána kicsomagoltuk az alkatrészeket és a lakatos munkákat kezdtük.
Az oldalára döntve derült ki, hogy a sárvédő íveket is javítani kell, és ami tartja a kerekeket azt is javítani kell, ezek a vásárlásnál nem derültek ki hiszen, sajnos úgy be volt körülötte pakolva, hogy nem lehetett alánézni.
A homloklemezt már az elején tudtuk, hogy cserélni kell, abból vettem egy teljesen újat. A lakatolás elkezdődött, kb. 2 hetes munka volt, hogy az apróbb régebbi javításokat is kicseréljük, hogy teljesen komplett legyen a karosszéria, de alaposan ki lett rajta javítva minden.
Padlólemezek rendben voltak, meg az előző tulaj a küszöbökből már az újat feltette, annyival kevesebbet kellett nekünk rajta dolgozni. A lakatos nagyon szép aprólékos munkát végzett, nem maradt rozsdás-rohadt hiányos része az autónak. Itt még a régi törött kormánnyal látható, azt is kicseréltük egy másikra elég horror összeg a töröttet javíttatni.
padlólemez...
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.