A rengeteg idő és energia árán sikerült kicsiszolni az egy komponensű anyagot, ezután már lehetett fényezni. Végre felpörögtek az események, miközben a kasztnit hoztuk rendbe, közben egy csomó alkatrészt, többek között a futómű részeit le homok szórattuk, majd le is lettek fényezve lakk feketére.Kapott új fékmunkahengereket, fékbetéteket, lengéscsillapítókat, szilenteket és minden egyéb kopó mozgó alkatrészeket, fékcsöveket. Ezeket a kocsi alá tettük, hogy könnyebben lehessen mozgatni.
A kasztni mellett természetesen párhuzamosan készült a motor felújítása is, minden apró részlet átvizsgáltunk, ha kellett kicseréltünk és kitisztítottunk, nagyon jó lett benne a kompresszió és olajnyomás is, a motort már az előző tulaj is szépen rendbe rakta csak hát az már 10 éve volt, ezért a tömítések cseréje mellett az egészet át kellett vizsgálni.
A kárpitos is folyamatosan dolgozott, az ülés szerkezeteket szétszedte, lefényeztük és újra kárpitozta. A fehér műbőr kárpit mellett döntöttem, mert ez már bevált az előző két piros autónál is, szerintem a Fiat Azzurro színhez nagyon passzol a fehér. Minden kárpitozott rész, még a térdvédő is fehér műbőrbe pompázik.
A fényező kamra után az autó egy nagyon hozzáértő, elhivatott, profi szerelőhöz került az autó, ahol elkezdődött az összeszerelés.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.