Az autó összeszerelésre előkészítve, ablakok új gumikéderek a helyükön, ablakok bent, kapcsolók, km óra, helyén fűtéscső helyén, a motor is a helyére kerül, indul az első indítás.
Amikor a helyére került a motor és a gyújtás beindítottuk, szinte pöccre indult, a gyújtáson kellett állítani, az után mindig gyönyörűen indult a motor, viszont a szivató sajnos soha nem lett tökéletes, nem tudunk rájönni, hogy miért egyszerűen minding fent ragadt, ha nagyon felhúztam az indításnál ezen nem segített a teljesen új bowden és bowdenház sem. Óvatosan kellett fele állítani és akkor rendben volt.
A motor után felkerültek a díszítő elemek, kilincsek ajtók, össze lettek szerelve és a helyükre lehetett passzintani őket.
Miután minden fel lett szerelve, a kárpitos beragasztotta az új padlókárpitot és be lettek helyezve az üllések, tökéletesen mutatott a piros kasztniba a fehér kárpit, gyönyörű.
MIután az autó készen lett, néhány alkalommal modellekkel :) és nélkülük is készítettem néhány képet..
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.