Az összeszerelés a elektromos rendszer kiépítésével kezdődik, itt a teljesen új kábelköteget kötötték be az autóba. Amit Olaszországból rendeltem, de mint kiderült a olaszok teljesen ismeretlen színű kábeleket küldtek, amiből nagyon sok idő telt kikövetkeztetni, hogy melyik szín mihez fut, de persze sikerült, belekerült egy vadonatúj akku is.
A hátsó lámpák és lökhárítók nem voltak menthetőek ezért azokból újat építünk be, de az első lámpákat mindenképp meg akartam menteni, ezért az eredeti Carello lámpaburákat foncsoroztattam, és a króm keretek is krómozva lettek, ahogy a kilincsek, krómkeretek is.
Rengeteg új alkatrész lett beépítve, ezeket persze már akkor beszereztem amikor még csak a fényezésnél tartottunk, hogy kéznél legyen minden majd az összeszereléshez. Ezeket az új alkatrészek: vezeték köteg, gumi kéderek, ablak keretek, ablak emelő sínek, hátsó lámpák, lökhárítók és krómozott csavarjaik, az összes tömítés, alátét, trafók, elosztó fedél, akkumlátor, benzin mérő, ablakmosó tasak és pumpa, szilentek, lengés csillapítok, gumik, belső gumik, fehér gumiszoknya, kárpitok, benzin és olaj csövek, teljes fékrendszer, díszek, bowdenek, rengeteg csavar és alátét és még ki tudja mi :)
A végeredmény természetesen magáért beszél és minden ráköltött idő pénzt és energiát megér, hiszen nagyon szép lett az autó. Még hátra van a tisztítás és polírozás, amit éppen a napokban csinálunk. de a fényképeket még ez előtt csináltam az autóról, de egyszerűen nem adja vissza a valóságot. Mikor trélerrel vittük a polírozóhoz, büszkén mentem az autó után és láttam, hogy rengetegen megfordulnak utána és döbbenten nézik a kéken csillogók, krómozott ékszerdobozt.
Az autó eladó, bár a vevő aki az első piros autómat is megvette már bejelentkezett érte. Viszont még van 2 autóm amit ez után fogunk felújítani, egy ugyancsak 1969 -es Fiat 500 F, és egy 1962-es Fiat 500 D.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.